O všech níže uvedených návodech lze říci:


Není-li uvedeno jinak, dle "štítku článku" (to je to skupinové třídění pod článkem, každý článek je zařazen do jedné či více skupin) se dozvíte, z které směsi na domácí chléb byl chléb pečen (v podstatě buď Rivercote z LIDLu nebo Korngold z rakouského Hoferu), a použito bylo vždy, pokud nepíšu jinak, 500g směsi (tedy polovina sáčku)...
Občas si sem vkládám i jiné recepty než recepty pro domácí pekárnu, označuji je pak štítkem "jiné recepty", například na palačinky...

neděle 22. srpna 2010

V čem peču

Ptal se mne kamarád na typ pekárny, tedy:
SilverCrest, KH 1171, 850 W
Zakoupeno v LIDLu v akci za 999,- Kč.
Šlape zatím 2 měsíce bez problémů.

Ve čtvrtek jsem opět pekl (12.), Sonnen-blumenbrot z Rakouska, jako obvykle peču z poloviční dávky, tedy 500 g směsi, aby vznikl 750 g chlebík. Dosypal jsem 2 polévkové lžíce ovesných vloček a dvě polévkové lžíce semínek, no a že se mi těsto zdálo poněkud řidší než obvykle, dodával jsem ještě lžíci hladné pšeničné mouky. Výsledek? Skvělý! Ciabatta a "sluníčkový" chlebíček asi bude u nás nejoblíbenější...

A včera jsem si v LIDLu koupil celé balení (krabice čítající 12 balíčků) směsí na chléb, v akci, jak jsem o ní psal minule...

Žádné komentáře:

Okomentovat