O všech níže uvedených návodech lze říci:


Není-li uvedeno jinak, dle "štítku článku" (to je to skupinové třídění pod článkem, každý článek je zařazen do jedné či více skupin) se dozvíte, z které směsi na domácí chléb byl chléb pečen (v podstatě buď Rivercote z LIDLu nebo Korngold z rakouského Hoferu), a použito bylo vždy, pokud nepíšu jinak, 500g směsi (tedy polovina sáčku)...
Občas si sem vkládám i jiné recepty než recepty pro domácí pekárnu, označuji je pak štítkem "jiné recepty", například na palačinky...

sobota 7. dubna 2012

Německé směsi

Na počátku března jsem byl služebně v Německu, v Oberammergau.
Na cestu jsem si upekl oblíbený biskupský chlebíček (180.) - po ukončení programu jsem ještě zapnul program 12 pečení na 10 minut, aby byl chlebík zaručeně dobře propečený - a bílý chléb (181.) podle klasického receptu, ale s kořením a česnekem (pastou).
Zpět jsem si přivezl (krom vajec, to u nás byla ta "vaječná panika") i směsi z tamního LIDLu, značka Grafschafter. Obal i druhy nasvědčují tomu, že jde v podstatě o totéž, co nabízí české prodejny řetězce LIDL, ale pod značkou Rivercote.
Zatím jsem zkoušel balení s označením Sonnenblumenkernbrot (ach ty německé složeniny), a chutnal skvěle... Dokonce bych (ač mne někteří označí za kacíře klanícího se západu) řekl, že ty směsi jsou nějaké poctivější než ty prodávané u nás. Chléb byl nějak víc nadýchaný či co... A to dvakrát, z první i druhé půle balení (182. a 183.)

Žádné komentáře:

Okomentovat