O všech níže uvedených návodech lze říci:


Není-li uvedeno jinak, dle "štítku článku" (to je to skupinové třídění pod článkem, každý článek je zařazen do jedné či více skupin) se dozvíte, z které směsi na domácí chléb byl chléb pečen (v podstatě buď Rivercote z LIDLu nebo Korngold z rakouského Hoferu), a použito bylo vždy, pokud nepíšu jinak, 500g směsi (tedy polovina sáčku)...
Občas si sem vkládám i jiné recepty než recepty pro domácí pekárnu, označuji je pak štítkem "jiné recepty", například na palačinky...

pondělí 25. října 2010

Zelný chléb

Kdysi jsme v potravinách na Solniční kupovali oblíbený cibulový chléb, na služební cestě v Lounech jsem si pochutnával na "kořenovém chlebu". Oba měly společné to, že v těstě byla vmíchána smažená cibulka.

Dovolil jsem si odvážný experiment. Osmažil jsem cca 1/4 kg nakrájeného zelí pěkně do zlatova a vmíchal do těsta na Ciabattu z Rivercote. Kvůli hustotě těsta jsem musel přidat ještě trochu celozrnné mouky a krupice (obého cca lžíci, dával jsem to od oka), a výsledek je skvělý. Zítra budu snídat chlebík "jen tak", bez másla či jiných zbytečností. Budu mít "svůj zelný chléb" (27.) - doporučuji ozkoušet!

Žádné komentáře:

Okomentovat