O všech níže uvedených návodech lze říci:


Není-li uvedeno jinak, dle "štítku článku" (to je to skupinové třídění pod článkem, každý článek je zařazen do jedné či více skupin) se dozvíte, z které směsi na domácí chléb byl chléb pečen (v podstatě buď Rivercote z LIDLu nebo Korngold z rakouského Hoferu), a použito bylo vždy, pokud nepíšu jinak, 500g směsi (tedy polovina sáčku)...
Občas si sem vkládám i jiné recepty než recepty pro domácí pekárnu, označuji je pak štítkem "jiné recepty", například na palačinky...

sobota 12. února 2011

Těsto na pizzu

Těsto na pizzu - recept, podle něhož jsem dnes zkusil postupovat:
Ingredience:
350 g hladké mouky
1 čl (7g) cukru
1/4 kostky droždí
1 čl (7g) soli
2 PL olivové oleje
250 ml vody

Postup:
Postupně jsem do domácí pekárny dal teplou vodu, cukr a droždí (aby vznikl kvásek). Zapl jsem program 6 těsto. Následně přimíchal mouku, sůl a olej. A nechal zpracovat a vykynout na vláčné těsto.
Příprava pizzy:
Po vykynutí těsto prsty rozmačkáme do formy na pizzu nebo na plech. Na toto těsto můžeme dávat různé ingredience dle naší chuti například: Potřeme drcenými rajčaty, které jsme předtím smíchali s rozmělněným česnekem, chilli a oreganem. Potom na něj přidáme zeleninu, šunku a posypeme sýrem.
Já osobně jsem dětem dal párky na kolečka, (z mražáku) rajčata a papriku, a na půl plechu plátky sýru...
Pizzu dáme péct do vyhřáté trouby na 220°C a pečeme cca 15 minut.
Osobně jsem pekl půl hodiny, než to "dostalo barvu". Výsledná pizza je chutná, jen se mi ji nějak nedařilo dostat z plechu, příště užiji pečící papír. Nic se nepřipálilo a chutná skvěle...

Dle intenetu je to jednoduchý recept na pizzu, který se používá přímo v Itálii.

Žádné komentáře:

Okomentovat