O všech níže uvedených návodech lze říci:


Není-li uvedeno jinak, dle "štítku článku" (to je to skupinové třídění pod článkem, každý článek je zařazen do jedné či více skupin) se dozvíte, z které směsi na domácí chléb byl chléb pečen (v podstatě buď Rivercote z LIDLu nebo Korngold z rakouského Hoferu), a použito bylo vždy, pokud nepíšu jinak, 500g směsi (tedy polovina sáčku)...
Občas si sem vkládám i jiné recepty než recepty pro domácí pekárnu, označuji je pak štítkem "jiné recepty", například na palačinky...

středa 14. prosince 2011

Den plný pečení

Peču na vánoční besídku Tanečního divadla Mimi Fortunae, jíž se sám nemohu účastnit, bo jsem doma na neschopence.

Začal jsem klasikou, karamelovníkem s jablky (153.), pečeno na program 10 koláč / 1000 g / střední.

Druhým v pořadí je biskupský chlebíček dle receptu na hrníčky (154.), jen musím opravit, že už zase kupujeme klasiku 1,5% mléko (a Pavla kupuje do lahvičky čerstvé na Staré osadě - to si dáváme do kávy).
A taky budu muset nastavovat na program 10 Koláč / 1250g / střední - na horní straně se mi (nejen dnes) zdá chlebík lehce mazlavý, malinko nedopečený. A když jsem výsledný produkt zvážil, má 1450g...

Třetím v pořadí pak byl chléb ve stylu ciabatty (155.), přesně jsem odměřil
500 g polohrubé mouky
350 ml kuřecího vývaru
21 g droždí
1 čl kořenící soli
1 čl majoránky
1 PL ovesných vloček
a dnes již cíleně zapl na program 5 rychlý / 1250 g / střední a výsledek, předpokládám, bude opět skvělý jako včera.

Žádné komentáře:

Okomentovat