O všech níže uvedených návodech lze říci:


Není-li uvedeno jinak, dle "štítku článku" (to je to skupinové třídění pod článkem, každý článek je zařazen do jedné či více skupin) se dozvíte, z které směsi na domácí chléb byl chléb pečen (v podstatě buď Rivercote z LIDLu nebo Korngold z rakouského Hoferu), a použito bylo vždy, pokud nepíšu jinak, 500g směsi (tedy polovina sáčku)...
Občas si sem vkládám i jiné recepty než recepty pro domácí pekárnu, označuji je pak štítkem "jiné recepty", například na palačinky...

úterý 27. prosince 2011

Medový s jablky

Pod vánočním stromečkem zjevně spousta lidí našla i domácí pekárnu - za poslední dva dny se návštěvnost těchto stránek zvýšila 10x, zcela zjevně ti obdarovaní hledají na Internetu inspiraci...

Ještě před vánočními svátky jsem zopakoval domácí večku (160.), jen jsem použil oproti svému receptu hrubou mouku místo polohrubé, chlebích se mi však zdál úplně stejný.

Dnes peču medový chlebík (161.), jen jsem přidal oproti klasickému receptu jeden vanilkový cukr a 250 g (na malé kousky nakrájených) jablek, a upravil gramáž chleba v programu: program 4 sladký chléb / 1250g / střední.

1 komentář:

  1. Děkuji moc za tento úžasný recept na pečivo. Já jsem si nedávno také chtěla doma upéct nějaký ten chléb, ale upřímně jsem s tím moc nepochodila a tak jsem si musela chleba domu pořídit z těchto stránek zde , kde jsem ten problém docela dost dobře vyřešila a nemusela jsem se s ničím píct :D

    OdpovědětVymazat